Magyarország szerintünk legjobb újságjának előfizetéssel elérhető prémium szeglete. A napi híreket ezután is díjmentesen elhozzuk mindenkinek, de egyes elemzések, riportok, exkluzív beszélgetések és videós tartalmak elérését előfizetéshez kötjük — ahogyan azt a megbízható és kedvelt újságok a történelem legnagyobb részében tették, hogy működésüknek stabil hátteret biztosítsanak. Újfajta olvasni- és néznivalókkal, hírlevelekkel, eseményekkel és más előnyökkel is készültünk cserébe, hogy a 24 Extra igazán extra legyen.
A 24 Extra legtöbb tartalmát a leginkább hozzáférhető árú csomagban is elérhetővé tesszük, míg néhány kiemelt tartalmat és egyes előnyöket a még jobban megpakolt előfizetésekkel érhetsz el. Itt hasonlíthatod össze a csomagokat.
Próbálj nagyon erősen visszaemlékezni, mikor láttad utoljára a jelszavadat, és hogy tapasztaltál-e bármi különöset a viselkedésében, amiből visszatekintve látszik, hogy el akart tűnni: ez segíthet a nyomozóknak. Vagy a Belépés/Regisztráció menüpontban add meg az emailedet, kattints az Elfelejtettem a jelszavam lehetőségre, és küldünk egy emlékeztetőt.
Az előfizetésekhez az OTP SimplePay rendszerét használjuk. Ha vásároltál már a magyar interneten, valószínűleg találkoztál ezzel, de ha még nem, akkor ígérjük: flott élmény lesz. A bankkártyaadataidat mi nem ismerjük meg, eképpen tárolni sem fogjuk, de a SimplePayben ha szeretnéd, elmentheted őket. Átutalással nem tudsz előfizetni, a készpénzről nem is beszélve: mindenképp kártya fog kelleni — akkor is, ha te vagy a külügyminiszter.
Hogy ne kelljen havonta a bankkártyáddal piszmogni, a szó eredeti értelmében alkalmazzuk az előfizetés kifejezést: ha havi számlázást választottál, havonta, ha éveset, akkor évente levonjuk az előfizetési díjat. Ha új kedvenc újságra találnál helyettünk, akkor először arra kérünk, írj nekünk, miben lehetnénk jobbak – de ha elszántad magad, hogy lemondd az előfizetést, itt megteheted. A már kifizetett időszak árát (legyen bármilyen rövid vagy hosszú), nem térítjük vissza, de nem vonunk le újabb díjat, az Extra előfizetésed pedig értelemszerűen a kifizetett időszak végéig élni fog.
Egyelőre automatikus csomagváltási lehetőség nincs, de dolgozunk rajta! Azt javasoljuk, ha meggondoltad magad, és nagyobb csomagra váltanál, mondd le a jelenlegi csomagod (ez a megújulás dátumáig még érvényes marad), és fizess elő egy nagyobb csomagra.
Bankkártya adataidat mi semmilyen formában nem tároljuk el az oldalunkon. Ezen adatok naprakészen tartásáról neked kell gondoskodnod. Vigyázz, amennyiben nem tudjuk levonni a soron következő díjat, megszűnik az előfizetésed, és így számtalan kedvezménytől, extra szolgáltatástól kell búcsút venned! Persze ezután is lehetőséged van előfizetni bármelyik csomagunkra. Amennyiben frissíteni szeretnéd a kártyadataidat, azt a SimplePay weboldalán vagy a SimplePay applikációban teheted meg az ottani rendszerbe történő bejelentkezés után. Amennyiben nincs accountod a SimplePay-nél, és lejár a kártyád, új előfizetést kell indítanod.
Ha minket kérdezel, inkább módosítsd, de természetesen mindkettőre módod van a profilod Előfizetéseim menüpontjának Előfizetéseim kezelése részénél.
Minden előfizetőt ugyanúgy szeretünk, akkor is, ha az az utóneve, hogy Kft. Add meg adataidat, majd kérjük, ellenőrizd ezeket, mert a számlát automatikusan állítja ki a rendszerünk. Ha mégis más cégnévre kéred a számlát, keresd ügyfélszolgálatunkat az ugyfelszolgalat@24.hu e-mail címen, vagy a (36-1) 510-0888-as telefonszámon.
Ha egy újság lényegét nézzük, tulajdonképpen folyton kérdésekre keresünk válaszokat. A tiédre is fogunk találni egyet: csak írj az ugyfelszolgalat@24.hu címre vagy hívd a +3615100888 -as telefonszámot!